Yesterday/ Un pirata a la ciutat/ Tots els nens del meu carrer



Yesterday ( Paul McCartney. Adaptació catalana de la lletra: J. Vergés)

Yesterday,
els problemes semblaven llunyans;
i ara és com si ells restessin aquí;
oh, jo crec en l´ahir.

En un segon deixo enrere aquell xicot ardit;
hi ha una ombra enganxant-se en el meu pit,
oh yesterday, sempre està amb mi.

Perquè se´n va anar?
No ho sé, no m´ho va dir.
Potser vaig fallar en els mots
i la nostàlgia va ser el meu camí.

L´amor era un joc tan fàcil;
ara sempre sóc un fugitiu,
oh yesterday, lluny de caliu.

Perquè se´n va anar...
i la nostàlgia va ser el meu destí.

L´amor era un joc tan fàcil...


Yesterday mp3
UN PIRATA A LA CIUTAT



Un pirata a la ciutat (Xiu. El Gat. Harmonització: J. Vergés)

Si n´era un pirata amb un ull tapat,
amb una arracada i la pota de pal.
Només ell sabia on era amagat
el tresor d´un vaixell enfonsat.

Un dia el pirata volia jugar
amb els nens i nenes d´alguna ciutat.
Va vendre el tresor a un joier espabilat
i amb veu ronca content va cantar:

" Si n´era un pirata..."



Un pirata a la ciutat mp3



TOTS ELS NENS DEL MEU CARRER
(Cançó popular alemanya. Lletra de Josep Mª Espinàs i del Xesco Boix. Harmonització: J. Vergés)

Tots els nens del meu carrer
volen jocs, volen somriures.
Tots els nens del meu carrer,
volen créixer i viure bé.
Un company per fer tabola,
una casa i una escola.
Tots els nens del meu carrer
volen créixer i viure bé.

Cada nen del meu país,
obre els ulls a l´esperança,
cada nen del meu país,
té el desig de ser feliç.
I que es pugui fer una vida
cadascú a la seva mida.
Cada nen del meu país,
té el desig de ser feliç.

Tots els nens cantem cançons,
perque els homes ens escoltin,
Tots els nens cantem cançons,
perque els homes siguin bons.
Si cantant el pit s´eixampla,
també el cor es fa més ample.
Tots els nens cantem cançons,
perque els homes siguin bons.
Tots els nens del meu carrer mp3

1 comentari:

  1. Em permeto citar la teva versió de 'Yesterday' al meu blog 'Amb vetusta gonella' (http://ramoncarrete.blogspot.com). Gràcies.
    Ramon Carreté - Balsareny

    ResponElimina

Si us ve de gust poseu un comentari (trieu comentar com a anònim i en el comentari si voleu poseu el vostre nom):