Arrels




ARRELS (Joan Crosas/ Esquirols. Adaptació: J. Vergés))

Cal que deixi la meva casa i prengui el bastó,
cal que amb una esperança trenqui la tristor.
Faré una cabana de pedra i de fang
on la terra em doni el seu guany.

Clavaré les meves arrels
creixent de cara al cel,
donaré fruit abundós;
i l'hivern em despullarà
de neu em cobrirà,
neu que es fondrà a poc a poc.

Després de la lluita intensa, vindrà el repòs.
Deixaré la terra adobada pel meu esforç.
Els fills que em segueixin potser marxaran,
però vagin on vagin, constants,

Clavaran les seves arrels
creixent de cara al cel,
donaran fruit abundós
i l’hivern els despullarà
de neu els cobrirà
neu que es fondrà a poc a poc.

Cal que deixi la meva casa i prengui el bastó...

Clavaré les meves arrels...
Arrels mp3

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Si us ve de gust poseu un comentari (trieu comentar com a anònim i en el comentari si voleu poseu el vostre nom):